tisdag 24 december 2013

En Ny Början

Jag har bestämt mig för att avsluta denna blogg. Gymnasiet har tagit slut och jag bor nu i England, och är tvungen att fördjupa mig i akademiska böcker i så stor utsträckning att jag finner lite tid över till skönlitterära böcker.

Däremot kommer jag påbörja någon typ av annan blogg och antagligen byta språk till engelska, då det alltid har varit det språk som jag har föredragit att använda och eftersom det nu har blivit det tungomål som jag nyttjar mest under min vakna tid.

I någon form kommer jag dela med mig av mina upplevelser i Storbritannien där jag nu studerar en kandidatexamen på ett universitetet. Det skall bli spännande att skriva i ett nytt format, som kan matcha den nya form som mitt liv tog när jag flyttade till England.

Nu måste jag bara ta reda på hur denna form ser ut.

Återkommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar